Humi Kizlar dun geceden beri kasilma yasiyordum uyudum uyku arasinda bikac kez uyandim. Simdi 4-5 dk arayla 23-36 saniye suren kasilma yasiyorum. Gitmelimiyim doktora? 34 oldum dun?
Leyla508 Humi dün gün boyu bende de vardı bebek kasılıyordu karnımın oralar taş kesiyordu akşam magnezyum içtim çok şükür rahat uyudum hiç kasılma olmadı
sonsuzlukk Humi. Hiç korkma aynı şeyleri yaşıyoruz bende kasılmalar haftalardır var. Karnım yırtılacak gibi acıyodu kasılırken. Sık sık kontrole git bişey olmaz Allahın izniyle.
Humi Sanci cokti ama cok fazla degilmis sukur. Bu haftalarda normal dedi doktor. Cok cok tesekkur ederim ilgilendiginiz iciin 🙏
Humi Tumurcuq karnimin alt tarafinda kasilmalar oldu sert tas gibiydi gidip gelen bir agri belimdede adet olucakmisim gibi bir agriydi
Humi lolbebek iyiyim cok sukur serum verdiler acilma yokmus iki kez muayne ettiler. Sanci cikti biraz mst de normal dedi saat 10 da tekrar gidicem kontrole
Seymagulsen Humi benim de kasılmalarım dediğiniz gibiydi sıklaştı hemen doktora gittim açılmam varmış 3 saat sonra doğum yaptım. Ama sizin açılmanız yoksa korkmayın