Merhaba hanımlar 33 haftalık gebeyim yaklaşık bi üç hafta önce rahim duvarı kısalması ve 1 cm açıklık yüzünden dört gün yatış verildi tedavi oldum rahim duvarı düzeldi fakat 1 cm açıklık devam ederekten taburcu oldum. Bugün bütün gün geçmek bilmeyen baş ağrısı şiddetli bel ve karın ağrısı yaşadım birde ishal var afedersiniz, birde her idrara çıktıktan sonra iç çamaşırımda şeffaf renkte bir ıslaklık var renkli değil yani çiş gibi değil bu belirtiler normal mi acaba? İlk gebeliğim bilgim yok bilgisi olan yazarsa sevinirim 🙏