Mervecilek Kızlar merhaba bi arkadaşımın önerisiyle aldım şuan daha 37. Haftamdayım emzirirken göğüsümün yara olmaması için kullanmamı tavsiye etti bende bi kaç kez takmayı denedim ama göğüsümde durmuyor? Nasıl kullanılır bilen var mı bende mi sorun anlamadım🤔
Gizoo Adimadim ben aldım ve hiç kullanamadım. Başlarda fazla süt üretildiği için sızma çok oluyor, emzirirken özellikle diğer taraftan hep taşıyordu dökülüyordu. Görüntüsü hiç hoş değil dışarıda kullanılamıyor.
Mervecilek Adimadim bende arkadaşımın tavsiyesiyle aldım oda doğum yaptıktan 4 5 ay sonra alıp kullanmaya başlamış keşke daha önce alsaydım göğüslerim hep yara oldu dedi alınca çok iyi geldi dedi
Adimadim Gizoo yaa bende bakiyorum ama karar veremedim daha sutum gelirmi o da var gelmezse bosyere almis olacagim
Mervecilek Adimadim şuan alma bence doğumdan sonra eğer göğüslerinde yara vs olursa alırsın her yerde satılan bişey sonuçta fiyatlarıda en fazla 100 tl falan zaten