Slm arkadaşlar zorlu bir hamilelik sürecinin sonuna geldim şükür.36+6 da minik kızım dünyaya gözlerini açtı.19. Haftada serklaj oldum 32. Haftada sancım başladı , nidicard lar,ciğer geliştirici iğneler, serumlar derken sancım durdu 35. Haftada dikişim alındı ve 37 de suni sancı ile doğumum başlatıldı.Sancı kısmını anlatmıyorum ama her şey epidurali alana kadardı sonra hızla açıklığım arttı ve doğum masasına alındıktan 15 dk sonra doğumum gercekleşti. Bebeğim şimdilik küvözde ufak bir solunum sıkıntısı var insallah yarına toparlar🤲🏻Kolay bir doğum oldu darısı diğer hamişlere insallah🤲🏻🥰