Kızlar merhaba 1.5 aylık oğlum var çok gazlı bir bebek.
Gaz sancısı yüzünden morarıyor resmen ağlamaktan uyuyamıyor ne önerirsiniz ? Ben ne yemeliyim ? Oğlumun gazını nasıl azaltabilirim? Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum şimdiden allah razı olsun.