Melisa_08 Merhaba arkadaşlar yumurtalıklarım gelişmemişti ilac kullandim igne oldum ama gebwlik olmadi tedaviyi bıraktıktan 6 ay sonra gebe kaldım 4 haftalik suan başına gelen var mı bor sorun olur mu