Bence cogu insan bilemedigi icin yazmamis mesela ben muaineyle kaldim ama tup bebek yaptirmadim yani onla ilgili bisey bilmiyorum ve ilk hamileligim haftamda 26+3 henuz dogurmadimda sana bi nasihat vereyim yani bazen insanlarin cogu bilmiyor diye bos yazmasinlar diye yazmiyorlar canim sinirlenme