Merhaba , 39+1 olduk , bir kaç gündür göğüs uçlarımda iğne batması gibi sancı ve derinden ağrı hissediyorum ( kısa süreli ), yaşayan varmı bu süreçte normal mi?
Göğüs ucukremi kullanıyorum onu bile zar zor sürüyorum çok hassas oldu şu bi hafta icerisinde .