Tuba1993 Bayanlar bugün 39+5 olduk ama doğumla alakalı hic bir belirti yok. Pazar günü 40 haftam doluyor doktor olmazsa pazart3si gel dedi. Sizlerdede var mi böyle olan, daha doğuramayan. Yorumlarınizi bekliyorum.
canimoglum53 Tuba1993 bizimde oyleydi 40+1de kontrole gittim 2cm aciklik vardi yatisimi yapti dogurdum😂🤦♀️
Tuba1993 guzelll en son geçen hafta çarşamba gittim. Alttan muayene etti Açılman yok daha dedi. Yarın gunlerim doluyor. 15 ine kadar olmazsa 16 sında gel dedi. Olmazsa pazart4si gidicem.bu kadar ara vermesinede anlam veremedim doktorun. Sizce normal mi
guzelll Tuba1993 Tuba1993 bi zaman dan sonra anne karnında kalması da tehlikeli tabi pazartesi gidin bence gerekirse sezaryan olmayı düşünün çünkü hiç bir belirti yok diyorsunuz