begumseker Yamanyigit 36dan itibaren başlanıyor. Fakat bi risk varsa öncesinde de isteyebiliyor doktor.. ben 37de başlamıştım
Mekamu Bu net birşey değil. Kesin olarak şu tarihte başlanır diye birşey yok. Benim doktor 30da başlattı.
Burcugaz begumseker benim hiçbir riskim yok.Ama doktorum 30. Haftada başladı ne olur ne olmaz diye erken başlıyo bazı doktor.
Yamanyigit 21de randevum var 33+5 haftalik olucam sabah erkenn saate verdi acaba benide alır mi nst ye
Canannncan Yamanyigit bana bsbeğin hareketlerinde azalma vs hissedersen bağlarız dedi. Ama illede ben bağlanayım diyosan bağlayım dedi ben istemedim
Gizem3410 Yamanyigit 35+3 gunlugum bugun kontrolüm vardi ama nstye gerek görmedi 37 de tekrar kontrolüm var sanırım o zaman gircem