RumeysaE93 bugun aşırı bir sertleşme ve toplanma var neyse ki yarın kontrolüm var pazartesi ufak sancılar vardı düzensiz ara bel ağrısı yaşıyorum geçiyor biraz ishalimde var aslında geçende peçete bi iki damla pembe kan gördüm emin olamadım. Birde bende rahim ağzı kısalığı vardı son üç ay hep yattım heyecan dorukta 🥰