Lzgpthm EsmanurTrlBykl hamileliği de çok kez gecmisimdir zararı olduğunu düşünmüyorum zaten benim araştırdığım kadarıyla o x-ray cihazlarinin bir zararı yok çünkü bu cihazlar röntgen gibi yoğun bir x-isinlari vermiyor diye biliyorum silah vb.agir metaller icin olduğundan zararı yok diye biliyorum tabi ama siz yinede doktorunuza sorun çok sik gecmemeye çalışın gonlunuzu ferah tutma adina 🤗
tco EsmanurTrlBykl doktorum o kapilar manyetik alan oluşturuyor . radyasyon miktari yok denecek kadar az elinizden düşurmediğiniz telefonlar daha zararli demisti ... bence haklida 😉
Dimplesgirll Ben hep geçiyorum cnm onlar metal dedektörünü bi zararı Yok çantaların geçtiği büyük cihazlarda x Işın’ı var ordan ztn geçmiyoruz merak etme bişey olmaz
1PrensAnnesiii Geçmemeye özen gösteriyorum çünkü havalimanında hamileyim diye geçirmediler o kapıdan canım sende geçmemeye çalış hamileyim de bişey olacağını sanmıyorum ama kafam rahat olsun diye geçmiyorum.