Merhaba arkadaşlar.38+3 deyim.Bebeğim bu gece çok hareketli,çok midem yanıyor ve karnım çok gurulduyor.Ara sira da kasığımda ağrı oluyor ama çok düzensiz.Acaba bunlar doğum belirtisi olabilir mi?Sizlerin yaşadığı ya da bildiği doğum belirtileri neler?