Mevsim36 o mide yanması bendede çok canım ya Mide bulantısı yok çok şükür şuan ama belim agriyo bide benim genelde sol tarafında hafif ağrılar oluyo neden bilmiyorum benimde bu 3 cu gebeliğim bende çok tedirginim çünkü oburkerinde çok şükür bu kadar uzun surmemisti ama inslalah bişi olmaz bakalim