Merhaba hanımlar 12. Haftadan beri cinsiyet için kız gibi duruyor dediler hatta kesin kız diyen doktorlar oldu ama 28. Haftada erkek diye direttiler. Şuan 31 haftalık olduk kız dediler tekrar Pazartesi gittim erkek dediler artık çok yoruldum. Özel ve ya devlette doktor tavsiyesi istiyorum cinsiyet meselesini çözmek için malum 8-9 hafta kaldı doğuma bir çok eşyasınıda almıştım kıyafetleri eksik tamamlamak istiyorum artık 🙏🏻