Yldrmbytkn Kızlar melon bebe sayfasından alışveriş yaptınız mı bebeğiniz için kalitesinden memnun kaldınız mı ?
Papatyakalplikadin Yldrmbytkn ben minicitystore sayfasını öneririm bir çok ürün sipariş ettim indirimde ve hepsinin kalitesi çok güzel pamuklu yumuşacık diğerlerini bilemem 😁
Deleted5544 arkadasım aldı defolu ürün gönderdiler. üstüne de engellediler. kavga etti sahibi olan adamla geri gönderdi, kargo parasını düşürüp 15 gün sonra iade ettiler parayı
Badembebe Deleted5544 ben almadım ama instagramdan hiç bi sayfadan alış veriş yapmam.İnternette de çok büyük çok güvenilir sitelerden alışveriş yaparım birtek.Bence herkesin öyle yapması lazım.
Yldrmbytkn Badembebe bende genelde hepsiburadadan alıyorum çoğu şeyini ama modeller güzel görününce sormak istedim tesekkrler😊
SevilayBayram İlkimbebe den ben sipariş verdim 2 kez. Ürünleri hayet güzeldi vallaa . Hala gördükçe bişeyler alasım geliyo 😂