Leyla508 Nrs1234 değer yaZmıyordu en altta bol miktarda bişi gözüktü yazıyordu oda kan demekmıs sanki böbrek taşı düşürüyomussun gibi cıkmıs sonucun dedi
Glcnazz10 Nrs1234 valla bilmiyorum ondanmi antibiyotiktenmi 4 gün olcak bugn halen afedrsnz ishalm devam ediyor zaten zararli olsa dr vermez
Papatya_anne Nrs1234 bende yüksek tansiyon ve bebegımde sancı cıkıyordu nsttede 33 haftalıktım cok şükür suan 36 içindeyım erken dogumu tetıklıyormus yüksek tansıyon ve enfeksıyon
Nrs1234 Papatya_anne hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah sağ Salim alalım kucağımıza minikleri 🤲🏻😍