Kızlar 16 haftalıkken bebeğin eşi aşağıda denildi. Sonra 22 haftalık gibide yukarı çıkmış dedi.
Iki gün önce acile gitmiştim doktor hemşireye ultrasondaki bilgileri derken" plesenta on duvar dedi . Bu arada kendi doktorum değil bu. Ama birseyde demedi. Bunların dereceleri var tam yarı veya sınıra yakın kapalımı değil mi bilmiyorum ama nolcak bu yani? 32 olduk bu arada