Abcde12_ benimde öyle oldu canım bazen ağrısı kaşıntısından ağlıyordum zamanla düzeliyor, gögüs ucu hariç dış kısımlarına bebe yağı , nemlendirici çatlak kremleri falan sür bir anda büyüdüğü için benimkiler çok çatladı.büyük südyen al kendine hiçeziyet etme