Bende tam tersine pentideki sungerli emzirme sutyenleriyle rahat edemedim. Hep penti koray oralardan alirdim ama gogusler hassaslasinca begenemedim ve lcw daki sungerli sutyende cok rahat ettim 😊 havalar ısındıği icin de kesinlikle atlet kullancagimi sanmiyorum ama yarim atlet seklinde olan sutyenlerde cok rahat geldi bana bi kac kisi de onermisti