Aydeniz09 17 haftalık hamileyim. Sıcak su torbasını ayağımın altına koymam sizce sakıncalı mı? Bu konuda doktoruyla konuşan soran oldumu
arzu_glyprk Aydeniz09 ben koydum belimede karnımada 30 haftadan sonra kaburga ağrıları oluyor. Bi sorun yaşamadım. Tabi sanırım tavsiye edilmiyormuş