Deletedmom137 eşim diyoki Bi kızı doğurmadın ben 24 yaşındayım bu kadar hastaneye gitmemişimdir ilk haftalarda alerji oldum 3 gün hastaneden çıkamadım sonra kum döktük şimdi kanda enfeksiyon çıktı 2 günde Bi kan veriyorum eşime diyorum bak ben yarısını geçtim bu saatten sonra kolaysa al sen taşı 😂😂😂 yada bidahakine tıp ilerlediği zaman karar verelim erkekler doğum yapabildiği zaman 😂😂