Ksnmzz 37+4deyim. Bugun akşamdan beri göğsümün altında inanılmaz bir batma hissi var. Yattıp kımıldamadığımda geçiyo gibi ama haraket ederken çok şiddetleniyo ve belimdede aynısı olmaya başlıyo. Varmı aynı durumu yaşayanınız?
deletedmom259 Ksnmzz olmaz mı.. bence hamilelikte en zoru gögüs batması. Bazen çatlayacagım herhalde dıyorum. Ki ben daha 35 haftalıgım. Ama normalmiş doktora sormustum
Ksnmzz deletedmom259 yaa bende şimdiye kadar hiç olmadı geçen bi gün kasıklarımda biraz oldu dinlenince geçmişti o bugun bu oldu ve geçmek bilmedi yarın kontrolüm var ama ister istemez endişelendim bebeğe bişey mi oldu acaba diye.
deletedmom259 Ksnmzz bebek buyudugu için baskı yapıyormus. Ondan oluyormus. Hatta ben 32 haftalıkta basladım. Doktor sımdı basladıysa 1 ay sonra napacakskn demişti 😂😂 çatlarım herhalde dedım