ttozc bende 9. Haftadayım, geçen haftalarda olmuştu. Kanımda pıhtılaşma var bu yüzden kan sulandırıcı iğne kullanıyorum kanama yada kahverengi leke olunca doktor iğneyi hemen kesiyor. 10 gündür felan bisey yoktu bugün tekrar oldu, geçti ve gittik hemen bebegin durumu iyi kalp atışı iyi rahimde kanama görünmüyor. Ama kasik ve belimde ağrı var doktorum tekrar iğneyi kesti ve sürekli yatıyorum hiç bisey yapmıyorum.