Kuzeyimmm canım tabiki sigara hamilelikte hiç iyi değil bırakmana vesile olmuş ne güzel , evet etkisi var sigaranın ama ben içmiyordum 12.haftamda kanamayla gittim plasenta aşağıda denildi 22 olduk biraz çıkmış yukarıya .kendini üzme ama sakın geride başlama sigaraya bebeğinin astım hastası ,cigerleri bitmiş şekilde doğmasını istemezsin🤗olabildiğince dinlen ağır kaldırma düzeliyor