Gzeem çok katılıyorum size.duphalac yazmıştı doktorum.kıvamından tiksinip içememiştim,ama su içmek,suyun miktarını arttırmak o kadar işe yaradı ki 2 aydır çok rahatım.önümde hep birbardak su 2-3 dk.1 yudum içiyorum,böyle yapınca hem şişirmiyor hem bulantı olmuyor.Bence bol su ile çözülen birşey.