1prens1prensesannesi_ cok gecmıs olsun
bizim aıle dostumuz kayın valıdem cocuklarına bakıcılık yaptı5yıldan fazla tanıdık gıdelım dedık gıttık tanıdıklıkla alakası yokmus gercekten herkese ılgılı aynı sekılde luzumsuz yere tahlıl ıstememesı ıstesede para harcamayın aıle hekımınde yaptır dıyo her defasında huma hastanesınde beta hcg tedtı sadece50₺ olmus
her gıtmeye ucretsız olan testlerı yaptırır bırde 4boyut ceker sagolsun dıger drler bı kere cekıyo hamılelık boyunca oguz bey her gıtmeye cekıyo