SeymaG Allah razı olsun canım eskı doktorumda ve hastahanede gidemem bana cok kötü anılar hatırlatacak biliyorum ve riskli bir gebelık oldugum için artık iyi bir doktorla devam etmem lazım gecen mesaj attım instagramdan hemen cevap verdi benimle ilgilendi gebelık düşünmeden 2 ay önce mutlaka gel dedi bakalım 6 ay koruncam sezeryan oldugum için genetık teste yapılacak inşallah rabbim bana da uzun ömürlü hayırlı bir evlat nasip eder tekrardan 😔 inşallah sizde Allahın izniyle yavrunuzu kucagınıza alırsınız 🙏