Benim gibi olanlar var mı ses verin bu süreci nasıl geçirecegım 6 haftalığım ilk ayımda olduğumu soyledı doktor 2 haftalıksın suan dedı aşırı bulantım ve baş agrılarım oluyor benım gıbı olan varmı merak ediyorum yüzümün sol tarafı ağrıdan benı uyutmuyor hiçbir gece:( agrı ateş yapıyor sonra dişlerimde sızlıyor agrı kesıcı almak istemiyorum ama almak zorundayım galıba