Mihranyesim normali 37-38 kilerde yapıyorlar ama artık 34. Haftanın içindesiniz her an her seye hazırlık lı olmak lazım olduğundan yani nst vs sancılar çıktığı durumda doktor ya da ebe muhakkak alttan da bakacaktadır açılma olup olmadığına . O yüzden. Her hafta hazır olmak lazım bu saatten sonra 👍