Oluyor canım kanaman falan yoksa endıselenme bunyeden olabılıyor rahım genıslıyor agrı yapıyor sahsen ben zayfken hamıle kaldm ve bunye olarak zayıf bı ınsanım 31 haftalıgım en basından berı hep bel agrısı yasıyorum kendımı yordugumda yada uzun surekı dık oturdugumda dayanılmaz dereceye ulasıyor