Dogum sancisi diye nst ye baglandim sancim cikmadi. Israrim uzerine cati muayenesi oldum ve mantar tespit edildi. Bu rahimi kastigi icin sancilarim oluyormus. Bir hafta fitil kullanicam. Ben hicbir sekilde yanma ve kasinti hissetmedim cok sasirdim. Sizde muayene olun derim erken onlem alirsiniz