Merhaba kızlar bugün 32 haftalık olduk çalışabilir raporu aldım fakat bankacıyım ve nakit akışı çok olan bir şubedeyim elimden gümde 2 3 milyon para geçiyor. Erken izne ayrılsam erken döncem 1 ay kadar bebeği de erken bırakmak istemiyorum bi yandan virüs korkusu vAr. Çok kararsız kaldım bana bi akıl verin 🥺