bimuallime Aitaj yapıyor. Bizzat deneyimledim. Gelişimi tamamlanınca soruyorlar. Beklemk istiyorm dersen normal doğum için bekleyebilirsin. Ama 38de sezaryen de isteyebilirsin kuzum
kartanesi26 Aitaj devlet yapmıyor canim ama.ozel isteyince yapıyor.. sor cnm ozel hastanelere .. sen sezaryen mi olmak.istiyorsun
Aitaj kartanesi26 evet abla sezeryan olmak istiyorum aşiri kilomdan dolayi bebek zarar gorur diye normal dogumdan korkuyorum ben
kartanesi26 Aitaj bende.kiloluyum.cok.kilo aldim nasil aldim.anlamadim.bu kadar kiloyu bende normalden korkuyorum.sezaryen istiyorum ama devlet istege bagli yapmaz bana zorunlu.olursa anca onun icin yapar