Arkadaşlar 20 haftalıkken alt değerim 600 çıkmıştı.günde 3 tane ursactive ile 2 haftada 100 e düştü. Doktorum ilacı bırak.15 gün sonra tekrar ölçtür dedi. Kullananlar değer düşünce hemen ilacı bırakan oldu mu acaba.100 hala yüksek ama bana neden bırak dedi bilmiyorum 😒