Bende geçirdim 6 ay sonra tekrar hamile kaldım. Bu süreçte de aklıma çok takıldığı için baya bir araştırdım kimyasal gebeliği. Kimyasal gebelik korkulacak bir durum değil sağlıklı olmayan hücreyi kadın vücudu döllemiyor bir yandan Allahın mucizesi aslında. Kimyasal gebelik geçiren kadınlar aslında vücudun sağlıklı olduğunu ve gebeliğe hazır durumda olduğunu da gösteriyor, tabii bu durum 3, 4 kez tekrarlamaz ise. Allahın izniyle korkulacak bir durum yok canım. Hamile kalmak istiyorsan özellikle kendini bu stresten uzak tut ben şükür ki vücudum sağlıklı demek ki diye düşündüm öyle motive ettim kendimi.