mandalina 25 haftalık hamileyim. Özellikle ellerim şişti. Normal mi? Neye dikkat etmem lazım şişmemesi için...
Dilanburak mandalina ben tuzu sıfıra indirdim hiç kullanmıyorum ama yine çok fazla şiştim çünki benim genetikte dizinde genetik olabilir
Merve_kucuk mandalina 32+1 günlüğüm daha yaşamadım şişliği. Sebebini bilmiyorum canım. Sana yardımcı olan çıkar inşallah. Ama doktorunada söyle sen ☺
mandalina Teşekkürler hepinize. İnsan doktora da gitmeye korkuyor. Yarın dahileye randevum var kan idrar testi yaptıracağım. Test sonucunda birşey belli olur mu acaba