Cerenssn canım ben iki üç gün oldu yaptıralı en ince yerine kadar baktı doktor. Hatta şey dedi gerekli çünkü bi sorun olduğunda kimisine anne karnında müdahale ediyoruz kimisine doğum anında özel ekipler hazırda bekliyor , bu yüzden çok önemli dedi.hatta kimisi baya sorunlu çıkıyor aldırıyorlar dedi .allah korusun inşallah hepsi sağlıkla doğarlar ama bir sorunu varsada önceden bilmek en iyisi tedavisi için