Yumiyum hiiç korkma stres yapma valla bende 6 haftalıkken gittim gözükmedi başka doktora gittim oda göremedi en son alttan baksın diye ısrar ettim alttan baktı gördü ama boşu boşuna çocuğumu riske attım alttan bakmayı pek önermiyorlar keseyi gördük sonra bebek ne zaman gorulcek diye meraktan oldum sonra kalp atışı varmı diye şimdi de herhangi bi sağlık sorunu varmı kalbi durdumu ay varya anne olmak coook zor hiç bitmicek bu telâşlar doğsun o zaman daha başkaları baslicak doktor ne kadar bi sıkıntı yok desede en az iki gün sonra yine telaş aliyo stres yapıp bebişi üzme sen benim gibi alttan bastırma şimdilik bekle biraz daha ❤