Arkadaşlar 35 haftam bitti doğumum yaklaştı daha önce hiçbir sıkıntı yokken bugün devlette acilde aşırı derecede kötü bir muamele ile karşılaştım anlatıp sizleri etkilemek istemiyorum. Yürüyerek girdiğim ve hiç daha önce doğuma dair korkularım yokken hastaneden iki büklüm çıktım ve şuan acilen hastane doktor bulmam lazım. Büyük bir bütçe yok doğum için ayırdığımız bu yüzden gittiğiniz özel hastane vr doğum ücretlerini yazar mısınız Lütfen yardımcı olun cevap yazın acil gerçekten rica ederim sizlerden