Dzeyy benim de 25mm di panik yaptırmadı sadece yorma kendini dedi sonraki haftalarda da daha yüksek çıktı zaten ama sizin düşmüş işte herkesin değişiyor :/ aynen canım ben de öyle düşündüm ama sezeryanla alakalı çok yorumlar okudum bide normale uygun olurum son dk bişey çıkarır sezeryana çevirir falan bazı doktorlar öyle yapıyor, ondan çekiniyorum aslında..