kbracbc iyi diyenlere de kötü diyenlere de inanma gibi durumun olamaz şuan. Bana hiç korkma dediler yürüyerek girdiğim devlet hastanesinden iki büklüm ve ağlayarak çıktım. Canı tatlı biri falanda değilim Allah versin cezalarını hakkımı helal etmiyorum şikayette ettim. Doktorunuzu iyi seçin. Ebe baktı bana o elini nasıl lap diye daldırdığını anlatamam kasılmaktan taş oldu vücudum idrar yaptıkça Alev gibi yanıyor tahriş etmiş lanet olsun böyle insanlara. Allah her işte hakkıyla görev yapanları nasip etsin orada kalmaya