Kızlar merhaba 26+6 olduk kızımla geçen hafta şeker yüklemesi yapıldı 75 gr
Açlık 102
1.saat 239
2.saat 169
çıktı endokrine yönlendirildim diyet yapıyorum şuan 1hafta denemeden sonra insüline başlayıp başlamama konusunda karar verilecek ama sanırım başlanacak insüline çünkü bazen iyi bazen aşırı yüksek bu durumla karşılaşanlar neler yaptı insülin nasıl yaparım kendi kendime diye çok korkuyorum 😭