zlemAcar Kafası aşağıya doğru iniyor ya doğuma yakın onu demiştim bende gitmeden önce hep acaba aşağıya mı indi erken mi doğacak diye hep korkuyorum bu normalmiş bugün doktora da söyledim sorunca kasılmalar var ne durumda diye baktı daha başı inmemiş çapraz yatıyor dedi bu pozisyonda anneyi rahatsız edermiş ama ben böyle yaşayan biri olarak doktora gidip netleştirdim bilgi vermek istedim sorduğun için canım