Hanımlar doğum fotoğrafçısıyla anlaşmadım eltimin doğumda hemşireler çekti fotolarını eşim de girecek doğuma bugün doktor niye anlaşmadın çok güzel anlar yaşanıyor anne babanın karşılaşma anı çok güzel falan dedi biraz etkilendim ne dersiniz fotoğrafçıyla anlaşmalı mıyım ? Haftaya bu gün doğumum