Merhaba kızlarrr 17+3 haftalık hamileyim. Özel sektörde masa bası iste çalışıyorum ve devamlı paralarla uğraşıyorum. Bu virüs çıktığından beri nasıl bir önlem alacağımı şaşırdım. Islak mendiller kolonyalar. Ama bunlar yetmiyor çok tedirginim fazla abartmak istemiyorum ama sonuçta parayla oynuyorum. Ve binlerce insanın elinden geçip bana geliyor. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce. Sizler iş yerinde nasıl tedbir aldınız. Bebeğime zarar gelmesinden çok korkuyorum. (2. Gebeliğim bu benim. İlk hamileliğimde 3 aylıkken kalbi durmuştu :( bir kayıp daha yaşayamam)