kızlar 39 oldum ne açılmam var ne sancım var oğluşum kanala inmemekte kararlı, doktorum salı sezaryen planlayabiliriz istersen günün geldi dedi. Normal doğumdan zaten korkuyorum kesisiz doğum yapamam kilosu önden gitti hep. sancı çekmeden direk sezaryen günü alıyım diyorum. ne önerirsiniz