16 Mart'ta 32 haftalık oluyorum ve annelik iznim yaz tatiline denk geleceği için çalışamaz raporu alıp izne ayrilacaktim.Ama okullar 16 marttan itibaren tatil edildi.Ve telafi eğitimi yapılmak durumu olursa yaz tatilinde görev başi yapmamız gerekebilir o yüzden 37 ye kadar çalışabilir raporu almak mı gerek ? Aynı durumda olanlar yardımcı olabilir mi