idilberra Bu sabah kontrolum vardı doktor nst sonucu sancı ve kasılmaların var dedi muayenede 4 cm acılma var bugun dogum yaparsın dedi ben yatışı kabul etmiyip sabah 11de hastaneden cıktım ve hala evdeyim cok hafif sancım var ama benı rahatsız edecek hiç agrı sancı yok sizce hastaneye ne zaman gitmeliyim ve gittiğimde acılma var ama sancı yoksa süreç nasıl ilerler ilk dogum bilgilerinizi paylaşırsanız sevınırım
Sinem67 idilberra hiç doğum yapmadım inşllh bilen biri yazar suyunuz gelirse hc beklmeyn tek onu blyrm
Faray idilberra canım sancın düzenli aralıklarla başlayıp 5 dk da bir 40 sn sürecek şekilde gelmeye başlayınca hemen hastaneye, ayrıca suyun gelirse de hastaneye gitmelisin.
ozgeya idilberra 4 cm açılmayla 6 gün evde bekledim.Benim suyum veya nişanım gelmedi. 6.gün sancım başladı,belirgin bir şekilde.Doktoruma haber verdik,duş alıp hastaneye gittim.Gittiğimde 8 cm olmuştu bile.ama artık 5 dakikada 3’e filan düşmüştü sıklığı.
Cherry5 Suyun gelirse ya da kanaman Olursa hemen gitmeliymişiz. Dayanılmayacak ve düzenli olarak 5-10 dakika gelen sancılarda gitmek gerek sanırım
idilberra Cherry5 bende oyle biliyordum takii bugun doktor kontrolunde hicbir belirti olmadan sadece bel agrısıyla 4 cm acılma var dedi
Cherry5 idilberra benim de aşırı bel ağrım regl ağrım var. Dün muayenede kesin açıklık çıkacak diye bekliyordum nasıl bir şeyse ne açıklık ne sancı çıktı. Sadece yumuşama 🤷🏻♀️ Madem ben neden bu kadar ağrı çekiyorum 😔 bir değişik durumlar
turkhtac @idilberra canım bende bugün muayene oldum 4 cm açıklığım var. Ama sancım sıfır. Yarın sabah suni ile Doğumu başlatacak doktorum.
Kubraturgut idilberra cnm evde sancini çekmen daha güzel olacak senin için ama suyun gelirse ve tabi kanama fln olursa durma hiç git hastaneye , güzel bi duş al rahatlatır hafifletir sanci lari Allah yardimcin olsun inş hayirlisiyla kucağina al inşş
idilberra Kızlar sancım yok ama ben 12 saat evde bekledim doktorum sabah bana eve gitme 8 saat içerisinde dogumun olur şimdi hastaneye gidiyoruz dualarınızı eksik etmeyin bende hepinize dua edicem inşallah