Sevdamertugrul Son 3 günü kalıp bekleyen varmi gelmiyo benim oğlan gerildim iyice Allah yardımcımız olsun
alewer06 Sevdamertugrul son 7 yazıyor bekliyorum bnde sanki sancım var gibi ama bilemiyorum da biran önce kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
TBsra Sevdamertugrul benimde kızım gelmiyor canım kız çocukları erken gelir diyorlar bizim kızın keyfi yerinde gelmeye niyetli değil sanki 😔
Sevdamertugrul alewer06 ya benimde var ama bekledikçe gerildim salı günü kendi ayaklarimla giymek istemiyim
Sevdamertugrul Ya bide son yaklaştıkça acaba bakabilcekmiyim yabancılacak miyim nasıl olcak diye düşüncelere giren varmi
Aysen Benimde 39+3🙄tık yok canım bir gelişme olmazsa sezeryan olcam perşembe açılmam yumuşamam yok hiç Çatı yapımda biraz dar bebeğimde gittikçe kilo alıyor haliyle.Bakalım Allah büyük hiç birimizi darda bırakmaz bu yolda🙏
Sevdamertugrul Banada salı eşyalarını al gel dedi salıya kadar doğar gibi ama dedi ama dogmuyo sancim oluyo arada okadar galiba suni sancı beni bekliyo😲